Psykologisk orienteringstränare

TEDESTRAND COACHING AB
www.psykologiskorientering.se
info@psykologiskorientering.se
073-810 82 35

tisdag 6 september 2011

Till Aftonbladet ang. granskning av psykvården..

Jag lämnade följande förslag med bifogade länkar på facebook till Aftonbladet angående granskningen av psykvården som ska genomföras - http://www.facebook.com/aftonbladet

citerar:
Jag har under veckan skickat mail till projektet om den metod jag skapat. Metoden är ett nödvändigt komplement till de terapiformer som finns idag. Det vore konstruktiv av Aftonbladet att visa något nytt som gör skillnad i själva behandlingen av olika psykiska tillstånd - och andra komplexa problem ex. beroende och missbruk. Följ länkarna och läs mer, bilda er en egen uppfattning om metoden och de resultat ni kan ta del av på min webbsida nedan. Det är viktigt att visa bristerna i psykvården, men det är betydligt viktigare att visa något som kan minska lidandet för många. Det är svårt att nå ut med något nytt till den etablerade vården som är väldigt fast i det man gör, tyvärr, men flertalet av mina klienter är tacksamma för att metoden skapats, klienterna är inte fast utan skriker desperat efter något som verkligen hjälper. Aftonbladet kan göra en insats nu. Om inte så fortsätter jag tills någon verkligen ser och förstår möjligheterna. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar